Adresy jak z marzeń reklamują otoDom.pl
Serwis ogłoszeń nieruchomościowych otoDom.pl (należący do Grupy Naspers) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Akcję, prowadzoną w internecie, przygotowały firmy marketingowe Opcom i Universal McCann.
Kampania odwołuje się do emocji towarzyszących poszukiwaniom wymarzonego domu lub mieszkania. Reklamy w centralnym miejscu pokazują charakterystyczną wyszukiwarkę ze strony głównej otoDom.pl, a w tle zdjęcia ilustrujące marzenia o „przytulnym salonie”, „czarodziejskim ogrodzie” czy „dzielnicy z duszą”.
W lipcu br. otoDom.pl został udostępniony w nowej wersji z dodatkowymi opcjami.
W sierpniu br. serwis zanotował 1,46 mln użytkowników i 47,55 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).
Obecna akcja reklamowa obejmuje internet: wszystkie największe portale, serwisy tematyczne oraz strony i aplikacje mobilne.
Kreacją reklam zajęła się agencja Opcom, a za zakup mediów odpowiada Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Adresy jak z marzeń reklamują otoDom.pl