Acard z kampanią do lekarzy oraz farmaceutów
Ruszyła kampania reklamowa, internetowa Acardu (Polpharma), leku stosowanego w chorobach układu krążenia. Działania kierowane są do do lekarzy oraz farmaceutów, a przygotowała je agencja The Digitals (Grupa S/F).
Działania pod hasłem "Acard – Król jest tylko jeden" koncentrują się w internecie. Obejmują landing page (na stronie produktu Acard), kampanię bannerową i mailingową.
Lekarze i farmaceuci odwiedzający landing page marki będą mogli znaleźć takie zakładki jak: „Poznaj prawdziwego bohatera” – o produkcie, „Wyzwanie mistrza Cytadeli” – quiz dotyczący wiedzy o produkcie, „Obrazy bajarza” – humorystyczne rysunki stworzone przez rysownika Marcina Treichla, „Kroniki Acardu” – dział z artykułami, „Dieta z dalekich królestw” – dział z przepisami czy „Zwoje mistrza Cytadeli” – pytania i odpowiedzi dotyczące ulotki produktu.
Akcja potrwa do końca maja. Kampania leku Acard jest kolejną aktywacją przygotowaną przez The Digitals (Grupa S/F)
Dołącz do dyskusji: Acard z kampanią do lekarzy oraz farmaceutów