825 tys. widzów oglądało talk-show Ewy Drzyzgi „36,6”. 4,46 mln zł z reklam
Nowy program „36,6” gromadził średnio 825 tys. widzów. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,46 mln zł.
Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 1 kwietnia do 20 maja 2017 roku. Średnia oglądalność pierwszej edycji programu wyniosła 825 tys. widzów, co przełożyło się na 8,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 9,36 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek pokazany 22 kwietnia br. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 988 tys. osób.
TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas „Chłopaków do wzięcia” i „Wydarzenia”, co przełożyło się na 12,46 proc. udziału. Druga była Dwójka („Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 9,51 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 („O! Polskie przeboje” i „Wojenne dziewczyny”; 5,30 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak wiceliderem, przegrywając tylko z Polsatem. Trzecia w tych ujęciach była Dwójka, a czwarta - Jedynka.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach medycznego talk-show wyniosły 6,46 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada ub.r.) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.
W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6°C” Ewa Drzyzga prezentowała historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazywała najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawiała również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,42 proc.
Dołącz do dyskusji: 825 tys. widzów oglądało talk-show Ewy Drzyzgi „36,6”. 4,46 mln zł z reklam
Może dlatego, że mieszka w Krakowie?