SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'500 zł czeka w kopercie!' - ostrzega kampania nt. parkowania (wideo)

Rozpoczyna się właśnie piąta edycja kampanii "Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?" przestrzegającej przed zajmowaniem miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. W tym roku akcja prowadzona pod hasłem "500 zł czeka w kopercie!" promuje zaostrzanie kar za takie zachowanie.

Kampania "Czy naprawdę chciałbyś być na naszym miejscu?" po raz piąty organizowana jest przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji pod patronatem honorowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. W tym roku akcja przebiega pod hasłem "500 zł czeka w kopercie!", które podkreśla wysokość kar za zajmowanie oznaczonych właśnie kopertami miejsc parkingowych przeznaczonych dla niepełnosprawnych. Te mandaty połączone z 5 punktami karnymi mają być nakładane za takie zachowanie jeszcze w tym roku, a w ramach nowelizacji ustawy o ruchu drogowym ma być wprowadzone prawo do odholowania pojazdu na parking strzeżony na koszt właściciela. Kreacja kampanii podkreśla, że zajmowanie miejsc parkingowych osobom niepełnosprawnym znacznie ogranicza ich swobodne poruszanie się i funkcjonowanie w społeczeństwie.




Kampania parkingowa realizowana jest w ponad 100 miastach Polski, w których rozprowadzanych zostanie 250 tys. ulotek i 20 tys. plakatów z hasłem "500 zł czeka w kopercie!", m.in. do 51 urzędów miast, 30 organizacji pozarządowych, 35 jednostek Straży Miejskiej, 3 parkingów "Parkuj i jedź", 40 szkół prawa jazdy, ponad 50 sklepów oraz ponad 40 centrów handlowo-rozrywkowych. Wspierający akcję Mercedes-Benz zamieści materiały promocyjne w salonach i stacjach serwisowych dealerów oraz w magazynach skierowanych do klientów i kierowców, a logo kampanii pojawi się również na samochodach służbowych. W dziesiątkach miast Polski zostaną zorganizowane imprezy i regionalne konferencje, podczas których rozdawane będą materiały promocyjne. Lokalni partnerzy przygotowali też wiele indywidualnych projektów m.in. prezentacje starych automobili, koncerty, konkursy dla dzieci, wystawy i pokazy parkowania na kopertach

koperta

Akcję wspiera zaplanowana do końca października kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, Vectra, spoty emitowane w centrach handlowo-rozrywkowych), prasę (Newsweek, Gazeta Wyborcza, Motor, Auto Moto), internet (ngo.pl, niepelnosprawni.pl, samorzad.pap.pl), media lokalne i outdoor (100 billboardów i citylightów w Warszawie, Krakowie, Gdyni i Gdańsku oraz plakaty na autobusach i tramwaju w Warszawie).

Dołącz do dyskusji: '500 zł czeka w kopercie!' - ostrzega kampania nt. parkowania (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl