„4 tygodnie z Even Better Clinical” - Estēe Lauder reklamuje nowe kosmetyki
Rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Even Better Clinical marki Clinique (The Estēe Lauder Companies). Akcję - prowadzoną głownie w internecie - przygotowała i realizuje agencja Digital One.
Kampania kosmetyków Even Better Clinical podkreśla, że skutecznie niwelują one przebarwienia skóry, ujednolicając jej koloryt. W ramach akcji w serwisie clinique.com.pl uruchomiono podstronę poświęconą temu produktowi, na której znajdują się informacje o problemie przebarwień i możliwościach radzenia sobie z nim. Ponadto dostępna jest tam aplikacja konkursowa „4 tygodnie z Even Better Clinical”, w której udzielając prawidłowych odpowiedzi na pytania, zmniejsza się przebarwienia widoczne na jajku. Pytania publikowane będą przez 28 dni, a 150 najlepszych uczestniczek dostanie do testowania serum na przebarwienia Even Better Clinical Dark Spot Corrector. Te osoby będą mogły odpowiadać na kolejne pytania oraz przesłać recenzję otrzymanego produktu. Zwyciężczyni konkursu dołączy do Clinique Insider’s Club.
Kampania w internecie obejmuje też reklamy w serwisach kobiecych, mailingi oraz reklamę w nowym wydaniu „Wysokich Obcasów Extra” na iPada, a ponadto jest prowadzona w telewizji. Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet powyżej 25. roku życia. Za przygotowanie i realizację działań w internecie odpowiada agencja Digital One.
Dołącz do dyskusji: „4 tygodnie z Even Better Clinical” - Estēe Lauder reklamuje nowe kosmetyki
[url=http://medozonas.lt/daily-disposable-contact-lenses-cost-reasonable-price-9k1g3absxh/][/url]