180 tys. sprzedaży pierwszych wydań tygodnika „Dobry Tydzień”
Prognozowana przez wydawcę średnia sprzedaż trzech pierwszych numerów nowego tygodnika „Dobry Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła ok. 180 tys. egz. Z wydania na wydanie notuje on coraz lepsze wyniki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Prognoza sprzedaży pierwszego numeru „Dobrego Tygodnia”, który wszedł na rynek 27 października br. (czyli na kilka dni przed Wszystkimi Świętymi), wyniosła 150 tys. egz. Na okładce tego wydania znalazła się Małgorzata Kożuchowska, a ukazał się on w nakładzie 350 tys. egz.
Jeszcze lepsze wyniki notowały kolejne numery nowego pisma. Prognoza sprzedaży drugiego wydania „Dobrego Tygodnia” z 3 listopada br. wynosi 170 tys. egz. Natomiast prognozowana przez wydawcę sprzedaż trzeciego numeru magazynu to już 220 tys. egz. Ukazał się on na rynku 10 listopada br.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
- Są to bardzo zadowalające wyniki. Szczególnie cieszy nas silny, wzrostowy trend, świadczący o tym, że udało się rozbudzić zainteresowanie nowym tytułem - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Lasota, wydawca magazynów kobieco-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer. - Należy jednak pamiętać, że były to numery wspierane kampanią promocyjną i dopiero po jej zakończeniu będziemy mogli ocenić prawdziwa siłę rynkową „Dobrego Tygodnia” - dodaje.
„Dobry Tydzień” to tygodnik poświęcony gwiazdom, religii i poradnictwu, kierowany do kobiet ceniących tradycję, wartości rodzinne i religijne. Magazyn kosztuje 1,80 zł. Wydawca wprowadzenie pisma na rynek wspiera akcją promocyjną w telewizji, radiu, internecie i prasie. Do końca roku na te działania wydać zamierza 5 mln zł (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 180 tys. sprzedaży pierwszych wydań tygodnika „Dobry Tydzień”