134 zgłoszenia w Mixx Awards 2014
Do tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards przesłano 134 zgłoszenia, najwięcej w kategoriach Kampania wizerunkowa, Kampanie cross-mediowe i Branded content.
134 projekty zostały zgłoszone w 13 kategoriach konkursowych podzielonych na dwie grupy (więcej na ten temat). Najwięcej zgłoszeń przesłano w kategoriach Kampania wizerunkowa (25), Kampanie cross-mediowe (19) i Branded content (16). Z kolei do nagród Człowiek roku, Marketer roku, Agencja roku oraz Dom mediowy zgłoszono 38 osób i podmiotów.
Nie jest to rekordowy wynik - w 2011 roku w konkursie rywalizowało 140 projektów.
Wszystkie przesłanie kampanie oceni jury złożone z przedstawicieli agencji, domów mediowych oraz marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC.
Wszystkie wyróżnienia zostaną wręczone 6 listopada podczas uroczystej gali w warszawskim klubie Palladium.
Założeniem konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska, jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formąm były połączeniem kreatywności i efektywności. Jury ocenia kilka aspektów każdego zgłoszonego projektu, w tym strategię, realizację, umiejętność wykorzystania mediów, efektywność i ROI.
Dołącz do dyskusji: 134 zgłoszenia w Mixx Awards 2014