SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

134 zgłoszenia w Mixx Awards 2014

Do tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards przesłano 134 zgłoszenia, najwięcej w kategoriach Kampania wizerunkowa, Kampanie cross-mediowe i Branded content.

134 projekty zostały zgłoszone w 13 kategoriach konkursowych podzielonych na dwie grupy (więcej na ten temat). Najwięcej zgłoszeń przesłano w kategoriach Kampania wizerunkowa (25), Kampanie cross-mediowe (19) i Branded content (16). Z kolei do nagród Człowiek roku, Marketer roku, Agencja roku oraz Dom mediowy zgłoszono 38 osób i podmiotów.

Nie jest to rekordowy wynik - w 2011 roku w konkursie rywalizowało 140 projektów.

Wszystkie przesłanie kampanie oceni jury złożone z przedstawicieli agencji, domów mediowych oraz marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC.

Wszystkie wyróżnienia zostaną wręczone 6 listopada podczas uroczystej gali w warszawskim klubie Palladium.

Założeniem konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska, jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formąm były połączeniem kreatywności i efektywności. Jury ocenia kilka aspektów każdego zgłoszonego projektu, w tym strategię, realizację, umiejętność wykorzystania mediów, efektywność i ROI.

Dołącz do dyskusji: 134 zgłoszenia w Mixx Awards 2014

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dyzio
Tia... konkursy branżowe... sami sobie wszyscy przyznają te nagrody i opijają szampanami "sukcesy", a organizator tylko zaciera ręce i liczy kasę... 134 zgłoszeniaa a opłaty za jedno to 550 dla członków iab, a 850 dla nie członków. Nie wspomnę już o samej gali gdzie bilety od 400 zł w górę.
odpowiedź