Miesiąc temu władze Republiki sugerowały, że pod koniec lutego uruchomione zostanie nowe studio programu „Dzisiaj”. Obecnie już wiadomo, że program informacyjny prowadzony m.in. przez Danutę Holecką nie przejdzie metamorfozy w tym miesiącu. Szef wydawców Republiki Jarosław Olechowski zapewnia Wirtualnemedia.pl, że emisja z nowego studia ruszy najpóźniej na przełomie marca i kwietnia.
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skierowano skargi na „wywiad” na antenie Radia Szczecin, w którym redaktor naczelny stacji Sebastian Wierciak nie zadał żadnego pytania Grzegorzowi Braunowi.
Dziś T-Mobile startuje z nową platformą komunikacyjną pod hasłem #BurzymyBariery, w ramach której ambasadorem marki został muzyk i wokalista Dawid Podsiadło. To efekt repozycjonowania marki T-Mobile na polskim rynku, która w swojej działalności chce się skupić na burzeniu barier komunikacyjnych w społeczeństwie i łączeniu ludzi – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Grupa kapitałowa Red Carpet Media Group, do której należy m.in. nadawana naziemne stacja VidocTV, w czwartym kwartale 2024 roku przy skokowym wzroście przychodów zanotowała 4,4 mln zł straty netto.
W lutym zaczęła działać Komisja Etyki i Reklamy, powołana przez Organizację Pracodawców Przemysłu Medycznego Technomed. Głównym jej priorytetem na ten rok jest doprowadzenie do zniesienia zakazu reklamy wyrobów medycznych stosowanych w medycynie estetycznej i stomatologii. - Brak możliwości reklamy tych produktów sprawia, że pacjent nie ma dostępu do informacji o możliwych do zastosowania u niego produktach, ani ich cechach - mówi nam przedstawicielka branży.
W ramach projektu „TOP 10 Polaków kształtujących światowy biznes” przyglądamy się menedżerom, którzy osiągnęli sukces w globalnych strukturach. Zastanawiamy się, co sprawia, że polscy liderzy są tak cenieni w międzynarodowych korporacjach i jaką wartość wnoszą do globalnego biznesu.
W 2024 roku polscy funkcjonariusze policji ujawnili 325 przestępstw związanych z sharingiem, czyli popularną wśród piratów telewizyjnych metodą. Rok wcześniej wykryto ich o około setkę mniej. Walka z procederem jest trudna, bo mimo likwidacji stron nielegalnych platform, kolejne wyrastają jak grzyby po deszczu.
Prawie 850 tys. widzów obejrzało pierwszy odcinek drugiej edycji programu „The Traitors. Zdrajcy” na antenie TVN – wynika z danych Nielsena. Stacja w porze emisji programu prowadzonego przez Malwinę Wędzikowską była liderem rynku w grupach komercyjnych.
Australijski uniwersytet RMIT opublikował najnowszy raport o wpływie AI na media. Publikacja wykazała, że zarówno dziennikarze jak i odbiorcy mediów są coraz bardziej zaniepokojeni generatywną sztuczną inteligencją w dziennikarstwie. – Obawa o wykorzystanie sztucznej inteligencji do rozpowszechniania wprowadzających w błąd lub zwodniczych treści znalazła się na szczycie listy wyzwań zarówno dla dziennikarzy, jak i odbiorców wiadomości – powiedział dr T.J. Thomson z Uniwersytetu RMIT w Melbourne w Australii.
Ponad połowa respondentów deklaruje, że przestało obserwować influencera właśnie z powodu jego nieetycznego zachowania – wynika z raportu „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach”, rzucającego nowe światło na dynamicznie zmieniającego się krajobrazu influencer marketingu. Przygotowała go firma Wavemaker (grupa mediowa GroupM).
„Wieczór geopolityczny” prowadzony przez Jakuba Dymka zastąpił w piątkowe wieczory w Kanale Zero „Kolację Mellera”. Marcin Meller zawiesił swój format z uwagi na start Krzysztofa Stanowskiego w wyborach na prezydenta.
Muzycy Barbara Małecka i Bartek Wąsik prowadzą w niedzielę od godziny 11:00 na zmianę audycje muzyczną w radiowej Trójce.
Zmiany w ofercie sieci kablowej Inea. Dostępne w ramach pakietu Play kanały erotyczne Vivid Touch i Vivid Red HD zostały zamienione na kanały Redlight HD i Private HD. Przedstawicielka operatora tłumaczy to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl m.in. wynikami oglądalności. Do tańszego pakietu trafiły też dwa kanały BBC.
Monika Cwalina-Kucharczyk pracuje w TVP Info jako reporterka. Wcześniej współpracowała m.in. z RMF FM i TVN24.
W styczniu br. sieci handlowe zrobiły o 11,6 proc. mniej promocji niż rok wcześniej - wynika z raportu UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupy BLIX.
Elon Musk, który w ubiegłym tygodniu zagroził zwolnieniem pracowników federalnych, jeśli nie odpowiedzą na e-mail z prośbą o przedstawienie swoich osiągnięć zawodowych, zmienił zdanie. W poniedziałek ogłosił, że te osoby otrzymają kolejną szansę, by odpowiedzieć, jeśli zgodzi się na to prezydent Donald Trump.
Na kanale telewizji Active Family oraz na platformie streamingowej Vodylla będzie można oglądać nowy cykl – „Psycho Kasie”, realizowany przez R.D.F. Entertainment. To poradnikowy program psychologiczny w lekkiej formule z udziałem znanej psycholożki i psychoterapeutki Katarzyny Miller oraz Katarzyny Lengren, scenografki, malarki i dziennikarki.
Agencja kreatywna BBDO (Omnicom Group), po raz pierwszy od prawie 30 lat wprowadziła globalne pozycjonowanie pod hasłem “Do big things” [„Rób wielkie rzeczy”], podkreślając, że „wielkość” nie polega na rozmiarze, lecz na rozwiązywaniu wielkich problemów, osiąganiu wielkich wyników i współpracy z markami o odważnych ambicjach.
DoubleVerify wzmacnia polskie biuro, do którego dołącza Maciej Sadza, przechodząc z agencji Initiative Poland. W DoubleVerify objął stanowisko senior account manager.
Fundacja Sexedpl założona przez Anję Rubik rozpoczęła kampanię pod hasłem “Ciało obce”, w której zwraca uwagę na wciąż ogromną lukę w edukacji seksualnej młodych ludzi.