Rynek inwestycyjny to nie tylko złoto, srebro, kamienie szlachetne i kryptowaluty. Doskonałą opcją na lokowanie wolnego kapitału są nieruchomości. Te o charakterze inwestycyjnym występują zarówno na rynku wtórnym, jak i pierwotnym. Chcesz dowiedzieć się, czy inwestycja w stare mieszkania na tzw. wielkiej płycie ma sens? Z jakim ryzykiem wiąże się taka decyzja? W tym poradniku znajdziesz kilka praktycznych informacji i oszacujesz czy zakup mieszkania w „wielkiej płycie” to realna szansa na dobry zarobek.
Justyna Kierzkowska objęła stanowisko kierownika wydziału social media i online w Polskiej Grupie Energetycznej PGE.
Dotychczasowy dyrektor obszaru zakupów i marketingu Hubert Iwanowski kończy swoją operacyjną współpracę z polskim oddziałem drogerii dm. Obowiązki związane z tym obszarem przejmują nowi dyrektorzy wyłonieni z wewnętrznych struktur - Barbara Schmehl i Grzegorz Gerus.
Barbara Sołtysińska po ośmiu latach odchodzi ze stanowiska prezeski platformy influencer marketingu indaHash.
Piotr Francuz objął stanowisko client service directora w agencji mediowej UM (IPG Mediabrands). Michał Jasiński po ponad 4 latach odchodzi z agencji.
Anna Michałowska, która po 3 latach odeszła z Rakuten TV rozpoczęła pracę z w niemieckiej firmie 3SS - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Do dentsu Polska dołączyła Daniiela Zhernokliuieva i objęła stanowisko head of project management office. W nowej roli jest odpowiedzialna za budowanie i rozwijanie zespołu PMO, który zajmuje się strategicznymi projektami dla Polski i regionu CEE (Europy Środkowej i Wschodniej).
Jerzy Minorczyk zapowiedział odejście ze stanowiska dyrektora generalnego IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Organizacja zrzesza m.in. reklamodawców, agencje mediowe i media.
Joanna Plona awansowała na stanowisko chief innovation officer w WeNet Group, do której należą m.in. wyszukiwarki firm pkt.pl i panoramafirm.pl.
Magdalena Drozdowska dołącza do agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe), wzmacniając team kreacji prowadzony przez Michała Sęka. Objęła tam stanowisko senior art directora.
Rynek pracy 2025 stawia przed kandydatami nowe wyzwania. W dynamicznie zmieniającym się środowisku zawodowym kluczem do sukcesu jest elastyczność, innowacyjność i zdolność do wyróżnienia się na tle konkurencji. Czy wiesz, jak zwiększyć swoją atrakcyjność dla pracodawców? Oto praktyczne porady, które pomogą Ci osiągnąć ten cel.
W Fabryce Farb i Lakierów Śnieżka na stanowisko wiceprezesa został powołany Dawid Trojan. W firmie pracuje od 2016 roku, od ponad czterech lat jako dyrektor marketingu.
Koncern motoryzacyjny General Motors kontynuuje usprawnianie działań marketingowych pod kierownictwem Norma de Greve, globalnego dyrektora ds. marketingu, który objął to stanowisko 18 miesięcy temu. Efektem tego procesu są nowe nominacje w firmie.
Nick Lawson, globalny CEO agencji mediowej EssenceMediacom (GroupM/WPP) po ponad 33 latach odchodzi z firmy.
W połowie grudnia do zespołu dewelopera 7R dołączyła Marta Busłajew. Jako head of marketing and communications będzie nadzorować rozwój i realizację strategii marketingowych oraz komunikacyjnych.
Agencja BeDigital powiększa skład. Do zespołu dołączył Mariusz Tomczyk jako SEO manager i Tomasz Sarna w roli video editor & motion designer.
Jacek Dymkowski, od 4 lat związany z Mediabrands, a ostatnio dyrektor zarządzający agencją Kinesso na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią odszedł z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Do zespołu Somfy, producenta rozwiązań automatyki domowej i smart home, dołączyła Małgorzata Jasińska, która objęła stanowisko dyrektor marketingu w Europie Wschodniej.
Z początkiem stycznia do zarządu spółki zarządzającej siecią sklepów Dino dołączy Marcin Jędraszak. Jest z nią związany od dwóch dekad, zaczynał jako magazynier/kasjer, a potem kierownik sklepu.
Krzysztof Wąsowski objął stanowisko szefa marketingu w firmie RITS działającej w branży technologicznej.
Ewelina Jasińska, social media specialist w Polskim Związku Piłki Nożnej, po trzech latach pracy odchodzi z organizacji.
Do zespołu agencji mediowej Wavemaker dołączyła Izabela Podgórska, dotychczas związana z EseenceMediacom (obie agencje należą do GroupM/WPP).
Zapisz się do newslettera