Interia Sport z kampanią „Żyjemy sportem”. „Komunikacja obrazuje pasję życia sportem” (wideo)
Portal Interia.pl wystartował z wizerunkową kampanią „Żyjemy sportem”. - Hasło jest wyraźnym sygnałem dla kibiców, że Interia razem z nimi dzieli ich pasję, szybko i kompleksowo dostarcza różnorodnych treści i oczywiście wspiera „Biało-Czerwonych” - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
Osią komunikacji są ekskluzywne materiały, które serwis Interia Sport zapewnia kibicom m.in. skróty wideo wszystkich meczów Ligi Mistrzów, hiszpańskiej La Liga, trwających siatkarskich MŚ 2022, program na żywo „Studio Ekstraklasa” oraz relacje z imprez sportowych.
- Nasze działania komunikacyjne dla marki Interia prowadzimy stale w ramach platformy „Pomiędzy” już blisko rok, a kampanie w stacjach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Internecie doczekały się kilku odsłon. Konsekwencją dotychczasowych działań jest kampania Interii Sport - komentuje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
- Platforma „Pomiędzy” łączy w niej swoje atuty z hasłem „Żyjemy sportem”, które płynnie adaptuje się do najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce i na świecie („Żyjemy siatkówką”). Hasło to jednocześnie claim serwisu. Jest ono wyraźnym sygnałem dla kibiców, że Interia razem z nimi dzieli ich pasję, szybko i kompleksowo dostarcza różnorodnych treści i oczywiście wspiera „Biało-Czerwonych” - opisuje Wyszomirska-Wierczewska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spot reklamowy emitowany jest w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w Internecie. Interia na podstawie konceptu „Żyjemy sportem” stworzyła odsłonę kampanii dedykowaną siatkarskim MŚ 2022 - „Żyjemy siatkówką”. Portal planuje podobne działania w przypadku innych sportowych wydarzeń z udziałem polskiej reprezentacji.
- Interia dynamicznie rozwija swój serwis sportowy. Stawiamy na bogactwo multimedialnych treści, sportowe emocje i duże nazwiska. Dzięki współpracy z Polsat Sport i Eleven Sports publikujemy najbardziej pożądane w sieci skróty meczów Ligi Mistrzów, Serie A i La Liga. Posiadamy także program na żywo o polskiej piłce i siatkarski cykl wideo w mediach społecznościowych. Serwis jest też nieustannie rozwijany od strony technologicznej i UX. Ulepszyliśmy mechanizm relacji na żywo, wprowadziliśmy nowy wygląd tabel wynikowych i terminarzy oraz wdrożyliśmy nowoczesne rozwiązania graficzne. To wszystko pokazuje jak bardzo w Interii żyjemy sportem. Tę pasję podkreśla nasza nowa komunikacja - mówi Marlena Jezierska, dyrektor działu marketingu i pr w Grupie Interia.
Za pomysł kreatywny kampanii Interii Sport oraz jej realizację odpowiada agencja Freundschaft we współpracy z działami marketingu Telewizji Polsat i Interii oraz domem produkcyjnym TFP. Postprodukcję obrazu wykonało studio Televisor, a udźwiękowienie - Ztudio&Burza. Reżyserem spotu jest Martinez Swystun.
Według badania Mediapanelu w sierpniu br. serwis Interia Sport odwiedziło 6,4 mln realnych użytkowników. Jest to najlepszy wynik w historii sportowej Interii.
Dołącz do dyskusji: Interia Sport z kampanią „Żyjemy sportem”. „Komunikacja obrazuje pasję życia sportem” (wideo)