Fintech Twisto przekonuje, że "Życie nie zaczeka" (wideo)
Fintech Twisto, oferujący płatności odroczone w sklepach internetowych i stacjonarnych, wystartował z nową kampanią marketingową pod hasłem “Życie nie zaczeka. Twisto tak”, która promuje płatności odroczone i bezpłatne raty od Twisto.
Kampania promuje trzy główne produkty Twisto - zakupy online w sklepach partnerskich z możliwością bezpłatnego odroczenia płatności o 3 tygodnie, wirtualną i fizyczną kartę Twisto z opcją przesunięcia płatności do 45 dni za darmo w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz opcję “Podziel na 3”, czyli możliwość rozłożenia wydatków o wartości co najmniej 200 zł na 3 raty za 0 zł.
Kampania będzie realizowana w Polsce i Czechach przez 6 tygodni. Obejmuje m.in. emisję spotu na Youtube, działania performance, social media oraz współpracę z influencerami.
Koncept kampanii powstał in-house. Za produkcję spotu odpowiada agencja Zoomfilms. Działania performance w Polsce poprowadzi agencja Sales&More, a w Czechach agencja Marketup.
Dołącz do dyskusji: Fintech Twisto przekonuje, że "Życie nie zaczeka" (wideo)