SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZOG w przetargu broni budżetu Toyota Motor Poland

Toyota Motor Poland zaczyna przetarg na obsługę mediową swojego budżetu reklamowego. Do rywalizacji firma zaprosiła trzy domy mediowe, w tym pracujący dla niej od ponad 10 lat Zenithoptimedia Group.

W rozpoczynanym właśnie przetargu Toyota Motor Poland zamierza ocenić dotychczasowy model planowania i kupowania mediów, który realizował dla firmy dom mediowy Zenithoptimedia Group, oraz uzyskać nowe podejście strategiczne w tym zakresie.

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty do końca br.

Dołącz do dyskusji: ZOG w przetargu broni budżetu Toyota Motor Poland

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
reklama
W końcu ! bo już wystarczy tego planowania podszytego układami przez Zenithoptimedia !
odpowiedź
User
obiektywny
Bravo Toyoto. Jedyna słuszna decyzja - czas na oszczedności i profesjonalizm!!!!
odpowiedź