'Zmień Horror na Sielankę'
To hasło nowej kampanii Heyah, czyli nawet 48 groszy za minutę poza siecią.
Od 23 kwietnia br. rusza nowa oferta Heyah - użytkownicy otrzymają do wyboru dwa typy pakietów minut na rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na krajowe numery stacjonarne - Dużą Sielankę i Małą Sielankę.
Użytkownik, decydując się na pakiet Duża Sielanka, za 24 złote otrzyma 50 minut rozmów (48gr/min.).
W poniedziałek, 23 kwietnia br., rusza również kampania reklamowa Heyah pod hasłem „Zmień Horror na Sielankę” komunikująca najnowszą ofertę marki – Pakiety Sielanka.
W stacjach telewizyjnych będzie można obejrzeć spoty o różnej długości - zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i tematycznych. Kampania obejmie także radio i Internet. Filmy reklamowe pojawię się również na ekranach kin. W filmach wykorzystano muzykę oraz tekst znanej piosenki „Goniąc kormorany” (kompozytor: Jerzy Woy-Wojciechowski, tekst Andrzej Tyczyński), a w reklamie wykonuje ją jeden z bohaterów spotu.
Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine oraz domu mediowego Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: 'Zmień Horror na Sielankę'