ZKDP: wzrosty na rynku miesięczników młodzieżowych
Styczeń 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała większą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskałnajwięcej?
Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 286 egz. (wzrosto 32 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się ''Popcorn" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 136 712 egz. (wzrost o 30 proc.) a na trzecim''Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 124 434egz.(wzrost o 4,5 proc.).
styczeń | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 157286 | 119114 |
Popcorn | 136712 | 104651 |
Fun Club | 124434 | 119030 |
Dziewczyna | 122192 | 161816 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 77930 | 67595 |
2008/2007 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Twist | 157286 | 161160 |
Popcorn | 136712 | 65042 |
Fun Club | 124434 | 116207 |
Dziewczyna | 122192 | 108418 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 77930 | 63122 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: ZKDP: wzrosty na rynku miesięczników młodzieżowych