ZKDP: Twist rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych
Lipiec 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała większą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskałnajwięcej?
Miesięcznik ''Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lipcu 2008roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 225 016 egz. (wzrost o 32proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się ''Dziewczyna" (Axel SpringerPolska) z wynikiem 152 443 egz. (spadek o 23 proc.) a na trzecim''Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 147 706 egz.(spadek o 11 proc.).
lipiec | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Twist | 225016 | 170431 |
Dziewczyna | 152443 | 198154 |
Fun Club | 147706 | 132247 |
Popcorn | 109589 | 159023 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 84687 | 82083 |
2008 | ||
lipiec | czerwiec | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Twist | 225016 | 112827 |
Dziewczyna | 152443 | 136719 |
Fun Club | 147706 | 102133 |
Popcorn | 109589 | 123756 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 84687 | 86512 |
Dołącz do dyskusji: ZKDP: Twist rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych