ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych
Październik 2007: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.
Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 152 058 egz. (spadeko 14,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowała się ''Dziewczyna" (Wydawnictwo AxelSpringer Polska) z wynikiem 143 874 egz. (spadek o 10 proc.) a natrzecim 'Fun Club' (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 127 778egz.(wzrost o 38 proc.).
październik | ||
2007 | 2006 | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Twist | 152058 | 177570 |
Dziewczyna | 143874 | 159675 |
Fun Club | 127778 | 92500 |
Popcorn | 116141 | 116158 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79625 | 62799 |
2007 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedażogólem | |
Twist | 152058 | 172605 |
Dziewczyna | 143874 | 151518 |
Fun Club | 127778 | 117024 |
Popcorn | 116141 | 151055 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 79625 | 66504 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych