SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

Październik 2007: większość miesięczników skierowanych do młodzieżyzanotowała mniejszą sprzedaż niż rok wcześniej.

Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w październiku2007 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 152 058 egz. (spadeko 14,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2006) - wynika znajnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na tematsprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ''Dziewczyna" (Wydawnictwo AxelSpringer Polska) z wynikiem 143 874 egz. (spadek o 10 proc.) a natrzecim 'Fun Club' (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 127 778egz.(wzrost o 38 proc.).

październik

20072006
ZKDPSprzedażogólem
Twist152058177570
Dziewczyna143874159675
Fun Club12777892500
Popcorn116141116158
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7962562799


2007

październikwrzesień
ZKDPSprzedażogólem
Twist152058172605
Dziewczyna143874151518
Fun Club127778117024
Popcorn116141151055
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7962566504

Dołącz do dyskusji: ZKDP: Spadki na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl