Zielone herbaty Big-Active w nowych opakowaniach
Zielone herbaty ekspresowe od Big-Active (Herbapol-Lublin) od sierpnia trafią na sklepowe półki w nowych, odświeżonych opakowaniach. Cała linia pojawi się w punktach sprzedaży najpóźniej z końcem października. Za projekt odpowiada agencja Cztery Czwarte.
Relaunch opakowań został przeprowadzony z okazji 70. rocznicy działania na polskim rynku Herbapolu-Lublin. Big-Active przeprowadziła relaunch szaty graficznej opakowań herbat zielonych w wariantach ekspresowych. Najbardziej charakterystyczną zmianą jest dodanie na froncie wizualizacji torebki herbaty, w której widać zwinięte liście herbaty, suszone owoce oraz barwne płatki kwiatów.
W pierwszej kolejności na półkach sklepowych w odświeżonej wersji pojawią się następujące warianty: Zielona Pigwa & Granat, Malina & Marakuja oraz Papaja & Jagody Goji. Kolejne pięć propozycji marki w nowych opakowaniach będzie stopniowo pojawiać się na rynku, tak, by cała odświeżona seria dostępna była dla konsumentów już w październiku.
Nowe grafiki opakowań wykonała agencja Cztery Czwarte. Za wsparcie PR odpowiada agencja Big Picture.
Dołącz do dyskusji: Zielone herbaty Big-Active w nowych opakowaniach