Herbapol-Lublin startuje z kampanią nowych napojów herbalove
Firma Herbapol-Lublin rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbalove. Hasło kampanii brzmi „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”.
Herbalove to nowe, niegazowane napoje marki Herbapol, stanowiące połączenie herbaty, owoców i ziół. Są dostępne w pięciu wariantach: Biała herbata, arbuz i mięta, Zielona herbata, mango i pokrzywa, Biała herbata, malina i kwiat lipy, Zielona herbata, poziomka i rumianek oraz Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp.
„Z miłości do smaku i orzeźwienia”
Wraz z początkiem czerwca wystartowała kampania „Z miłości do smaku i orzeźwienia” promująca te nowości. – Hasło kampanii w prosty sposób wyraża to, co najważniejsze w herbalove – mówi Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapol-Lublin. – Napoje te powstały z naszej pasji i miłości do herbaty, owoców i ziół. Pozytywnie zaskakują niebanalnymi, fantazyjnymi smakami, dostarczając jednocześnie naturalnego orzeźwienia.
Kampania obejmować będzie intensywne działania w kanałach digitalowych. Produkty herbalove będą promowane poprzez VOD oraz szeroko w social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok), jak również poprzez akcje z influencerami.
Klipy będą emitowane w najpopularniejszych serwisach streamingowych w tym m.in. w Player.pl, Polsat Box, a także na platformie Youtube.
Zaplanowana została również kampania na nośnikach OOH. Billboardy oraz formaty typu Citylight ukazujące herbaLOVE zobaczymy na ulicach największych polskich miast oraz w okolicach najważniejszych ciągów komunikacyjnych w kraju. Dodatkowo, kampania otrzyma silne wsparcie poprzez intensywne działania PR-owe oraz trade marketingowe.
Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialna jest Czteryczwarte Brand Design, a za produkcję klipu Agencja Kreatywna Carla Zuri. Media na potrzeby działań zakupił dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Herbapol-Lublin startuje z kampanią nowych napojów herbalove