Zenith broni budżetu mediowego PGE przed Value Media, Media Group i ClickAd Interactive
Do przetargu na obsługę mediową Polskiej Grupy Energetycznej (GK PGE) zgłosiły się: Value Media (Group One), Media Group, ClickAd Interactive i Zenith (Publicis Media) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ten ostatni broni budżetu klienta, dla którego pracuje od dwóch lat.
Budżet PGE, o który walczą agencje wynosi 39,7 mln zł. Value Media złożyło ofertę z ceną 15,1 mln zł, Zenith - zaproponował 18,8 mln zł, Media Group – 15,9 mln zł, a ClickAd Intercative – 14,6 mln zł.
O wyborze zwycięzcy w 75 proc. zdecyduje zaproponowana cena, a w 25 proc. - ocena merytoryczna zadania przetargowego.
PGE nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu. Z wybraną agencją będzie pracować przez 2 lata od zawarcia umowy.
Wybrany dom mediowy zajmie się obsługą PGE Polskiej Grupy Energetycznej, PGE Obrót i PGE Energia Ciepła. Zajmie się doradztwem, planowaniem, kupowaniem i zarządzaniem kampaniami reklamowymi, działaniami ambientowymi oraz działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.
W ramach współpracy będzie doradzać w zakresie definiowania i podziału budżetów potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych i komunikacyjnych spółek PGE, przeprowadzi jednodniowe szkolenia dla pracowników tych spółek, będzie opracowywać strategie mediowe, media plany, kupować media, negocjować warunki handlowe z właścicielami mediów itp. PGE oczekuje też, że wybrana agencja w ramach wynagrodzenia podstawowego będzie świadczyć dla niej również usługi w obszarze tzw. programmatic buying.
Przetarg trwa do 13 stycznia 2020 roku, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 550 tys. zł wadium. Obecnie obsługą mediową PGE zajmuje się wybrany dwa lata temu dom mediowy Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Zenith broni budżetu mediowego PGE przed Value Media, Media Group i ClickAd Interactive