SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zdrowe życie, czysty zysk” - Warmia i Mazury reklamują się inwestorom (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa województwa warmińsko-mazurskiego podkreślająca atrakcyjność gospodarczą tego regionu. Akcję, pod hasłem „Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk”, przygotowały agencja DSK i dom mediowy Effective Media.

Koncepcja kampanii jest oparta na podobieństwie przyrody i elementów naturalnej przestrzeni Warmii i Mazur ze światem biznesu. Reklamy podkreślają, że w tym regionie otoczenie ułatwia harmonijną, efektywną pracę. Prezentowanych jest w nich kilka kluczowych dla województwa specjalizacji gospodarczych: ekonomia wody, meblarstwo i przemysł drzewny, żywność wysokiej jakości i outsourcing procesów biznesowych.

Hasło główne akcji to „Warmia i Mazury. Zdrowe życie, czysty zysk”. Było ono wykorzystywane już zeszłorocznej kampanii regionu:

- Obecną kampanię kierujemy do decydentów oraz potencjalnych przedsiębiorców spoza regionu rozważających inwestycje w naszym regionie - mówi Gustaw Marek Brzezin, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego. - Chcemy pokazać nasze walory gospodarcze związane m.in. z możliwościami pomocy publicznej jakie niosą istniejące w regionie dwie strefy ekonomiczne czy bogatą ofertę trzech parków naukowo-technologicznych - opisuje.

Akcja właśnie się rozpoczęła i potrwa do sierpnia br. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Jedynka, Trójka), prasę („Gazeta Wyborcza”, dzienniki regionalne, „Newsweek”, „Wprost”, „National Geographic”, „Twój Styl”, „Dom i Wnętrze”), oraz internet (WP.pl, Gazeta.pl, serwisy biznesowe, finansowe, prawnicze i informacyjne, facebookowy fanpage Mazury Cud Natury).

Kreację kampanii przygotowała agencja DSK, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

Budżet akcji wynosi prawie 7 mln zł.

Dołącz do dyskusji: „Zdrowe życie, czysty zysk” - Warmia i Mazury reklamują się inwestorom (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketingowiec
Szkoda, ze z budżetu 7 mil złotych nie można przeznaczyć sumy, która zagwarantuję produkcję dobrej, jakości i na wysokim poziomie, no, ale czym mniej wyda się na spot tym więcej agencja zarobi - proste. Spot jest tani, nudny, lektor bardzo słaby. Kampanie społeczne, informacyjne powinny być równie dobre jak te komercyjne, zwłaszcza, że w tym przypadku nie można zasłaniać się małym budżetem.

szkoda.
odpowiedź
User
obserwator
O ludzie, to 7 milionów kosztowała taka słaba kampania. Lektor flegmatyczny, przekaz reklamowy rozciągnięty. Porażka!
odpowiedź