Ecorys Polska będzie reklamować Warmię i Mazury w Polsce i za granicą
Firma konsultingowa Ecorys Polska wygrała przetarg na realizację kampanii promującej walory turystyczne Warmię i Mazury w Polsce i za granicą. Przy akcji Ecorys będzie współpracował z Arena Media i Polską Fundacją Komunikacji.
Kampania przygotowana przez Ecorys Polska będzie eksponować atrakcje turystyczne Warmii i Mazur. Celami akcji są zwiększenie rozpoznawalności tego regionu i wzrost zainteresowania nim ze strony turystów.
Kampania obejmie telewizję, internet, outdoor oraz pociągi Intercity i Eurocity. Akcja będzie prowadzona od początku maja do końca stycznia 2014 roku w Polsce, Niemczech, Belgii, Czechach oraz na Słowacji, Litwie i Ukrainie. Produkcją spotu telewizyjnego zajmie się Polska Fundacja Komunikacji, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Arena Media. Budżet akcji wynosi 9,775 mln zł.
Kampanię organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego, korzystając ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
W pierwszym przetargu na tę kampanię jesienią ub.r. oprócz Ecorys Polska z Arena Media i Polską Fundacją Komunikacji (zdobyły 75 pkt na 100) wzięły udział Media Group (66 pkt) oraz Althermedia i Equinox Polska (85 pkt). W powtórzonym przetargu uczestniczyło tylko to pierwsze konsorcjum, które zdobyło maksymalną liczbę punktów.
Dołącz do dyskusji: Ecorys Polska będzie reklamować Warmię i Mazury w Polsce i za granicą