Zalando z limitowaną kolekcją, motywem przewodnim zrównoważony rozwój
„Małe Kroki. Duża Zmiana. Razem z Zalando” to nowa limitowana kolekcja damska platformy e-commerce Zalando, przygotowana w duchu zrównoważonego rozwoju.
Zalando przy kolekcji współpracowało z dziewięcioma skandynawskimi markami premium - Blanche, Bruuns Bazaar, Designers Remix, Filippa K, Han Kjøbenhavn, Holzweiler, House of Dagmar, Libertine Libertine i Won Hundred.
Seria liczy 70 produktów, powstałych z wykorzystaniem technik ograniczających zużycie zasobów środowiska oraz lepszych jakościowo materiałów. W ofercie znajdują się m.in. sukienki, kurtki, jeansy i garnitury.
Kolekcja bazuje na organicznej bawełnie, trwałym trioctanie, poliestrze wyłącznie z recyklingu, nadrukach z certyfikatem OEKO-TEX, a także na ograniczeniu pestycydów i mniejszej ilości użytej wody.
– Ta współpraca jest kontynuacją celów Zalando, jakie – w obliczu zmieniających się potrzeb naszych klientów – postawiliśmy sobie w zakresie zrównoważonego rozwoju. Kolekcja ma na celu zwiększenie świadomości klientów na temat asortymentu mody zrównoważonej i przyjaznej środowisku na Zalando oraz ułatwienie im dokonywania świadomych wyborów podczas zakupów – mówi Jonny Ng, director marketing strategy & campaigns w Zalando.
Zalando w duchu zrównoważonego rozwoju
Kolekcja "Małe kroki. Duża zmiana. Razem z Zalando" jest następstwem pierwszej dedykowanej zrównoważonej modzie kampanii Zalando oraz opublikowania przez markę Strategii Zrównoważonego Rozwoju 2023 – do.MORE z października 2019.
Produkty z limitowanej serii trafiły do sprzedaży na Zalando.pl 27 stycznia 2020, na każdy z 17 rynków platformy. Promuje ją kampania w prasie, OOH, mediach społecznościowych oraz w kanałach własnych marki.
Dołącz do dyskusji: Zalando z limitowaną kolekcją, motywem przewodnim zrównoważony rozwój