„Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają” w reklamach piwa Namysłów Pils (wideo)
Ruszyła tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Namysłów Pils, prowadzona pod hasłem „Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają”. Akcję przygotowały agencja Proximity i dom mediowy Maxus.
Reklamy Namysłowa Pils pokazują proces jego produkcji: przede wszystkim to że piwo przechodzi etap fermentacji w otwartych kadziach, zgodnie z tradycyjnymi recepturami. Kampania podkreśla, że dzięki temu Namysłów Pils ma charakterystyczny pełny smak.
Jest to kontynuacja koncepcji z kampanii sprzed dwóch lat, kiedy marka po raz pierwszy była reklamowana w telewizji (zobacz więcej).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecna kampania obejmuje telewizję, kina, prasę, materiały w punktach sprzedaży i internet.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Proximity (należąca do grupy BBDO Warszawa), a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: „Z otwartych kadzi. Dla tych, co się znają” w reklamach piwa Namysłów Pils (wideo)
https://www.youtube.com/watch?v=ycQhpqJ8vLs#t=00m05s