YouTube walczy z biedą
Serwis YouTube, lider zespołu Black Eyed Peas Will.i.am oraz wiele organizacji charytatywnych uruchomili wspólnymi siłami globalną kampanię o nazwie "In My Name", której celem jest walka z biedą na świecie.
Na swojej stronie YouTube stworzył nowy kanał, który sam serwis nazywa "wideo petycją" (youtube.com/inmyname). Internauci mogą na nim umieszczać własne apele o powstrzymanie zjawiska globalnej biedy - informuje serwis Brand Republic.
Oprócz wspomnianego Will.i.ama w kampanię zaangażowały się inne gwiazdy showbiznesu, m.in. John Legend, Scarlett Johansson, Fergie, Annie Lennox, Mischa Barton, Angelique Kidjo, Kristin Davis i Elle Macpherson.
Z kolei wśród organizacji charytatywnych, wraz z którymi należący do Google serwis stworzył cały projekt, są Oxfam, GCAP, Save the Children oraz Comic Relief.
Na wspomnianym kanale do 1 listopada użytkownicy mogą umieszczać własne klipy, podając swoje nazwisko, kraj pochodzenia oraz krótką wiadomość do swojego rządu nawołującą do wypełnienia Milenijnych Celów Rozwoju, które w 2000 roku na szczycie ONZ przyjęło 189 państw. Wśród nich znajduje się zobowiązanie do redukcji ubóstwa i głodu na świecie do roku 2015.
źródło: brand Republic
Dołącz do dyskusji: YouTube walczy z biedą