SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung, eobuwie.pl i PKP z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w marcu 2020

W marcu 2020 roku w Polsce najpopularniejszą reklamą na YouTube był spot promujący smartfon Samsung Galaxy S20 - wynika z aktualnego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Na podium znalazły się także reklama najnowszej kolekcji marki eobuwie oraz spot reklamy społecznej PKP związanej z bezpieczeństwem na przejazdach kolejowych.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Samsung na czele

Na 1. miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 r. znalazła się reklama Samsung Polska „Samsung Galaxy S20 | Zmień spojrzenie”, która prezentuje zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego w nowej serii smartfonów Samsung Galaxy S20. W klipie wykorzystany został utwór „Rocket Fuel” w wykonaniu DJ Shadowa i De La Soul. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett.

 

Drugie miejsce w marcu br. należało do klipu marki eobuwie.pl „Kolekcja spring/summer 2020”. Spot promuje najnowszą kolekcję wiosna/lato 2020. Za koncepcję i montaż, a także realizację kampanii na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl, zaś zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim.

 

Podium w marcu br. zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA „#ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach” dotyczący bezpieczeństwa. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów.

 

Halls Poland i Sudafed w pierwszej piątce

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w marcu br. znalazło się także wideo Halls Poland „Halls Gumy”, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry, a także przygotowana przez agencję Ogilvy reklama „NOWOŚĆ! Sudafed Dex - 4 w 1 - Mądry sposób na katar i podrażnioną śluzówkę nosa” prezentująca preparat Sudafed Xylospray DEX na katar.

 

 

Według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 r. największym zainteresowaniem internautów cieszyła się reklama Reserved z modelką Kendall Jenner.

Dołącz do dyskusji: Samsung, eobuwie.pl i PKP z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w marcu 2020

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JaneIrrerS
[url=https://amoxicillinab.com/]amoxicillin rx coupon[/url]
odpowiedź
User
KiaIrrerG
[url=http://ivermectintab.com/]ivermectin over the counter[/url]
odpowiedź
User
RobertclorkZE
Купить одноразовые маски - эффективная самозащита каждый день! ... Маска одноразовая трехслойная эффективно защищает органы дыхания от попадания пыли, бактерий и возможного заражения инфекционными заболеваниями. Гибкий носовой фиксатор помогает маске плотно прилегать к лицу, а мягкие резиночки удобно фиксируют маску, не вызывая кожных раздражений. Размер и плотность маски обеспечивает комфортное ношение в течении длительного времени ...
https://t.co/Ehdzs0c2Nt
odpowiedź