Samsung, eobuwie.pl i PKP z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w marcu 2020
W marcu 2020 roku w Polsce najpopularniejszą reklamą na YouTube był spot promujący smartfon Samsung Galaxy S20 - wynika z aktualnego zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Na podium znalazły się także reklama najnowszej kolekcji marki eobuwie oraz spot reklamy społecznej PKP związanej z bezpieczeństwem na przejazdach kolejowych.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Samsung na czele
Na 1. miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 r. znalazła się reklama Samsung Polska „Samsung Galaxy S20 | Zmień spojrzenie”, która prezentuje zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego w nowej serii smartfonów Samsung Galaxy S20. W klipie wykorzystany został utwór „Rocket Fuel” w wykonaniu DJ Shadowa i De La Soul. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett.
Drugie miejsce w marcu br. należało do klipu marki eobuwie.pl „Kolekcja spring/summer 2020”. Spot promuje najnowszą kolekcję wiosna/lato 2020. Za koncepcję i montaż, a także realizację kampanii na ośmiu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl, zaś zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim.
Podium w marcu br. zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA „#ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach” dotyczący bezpieczeństwa. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów.
Halls Poland i Sudafed w pierwszej piątce
W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w marcu br. znalazło się także wideo Halls Poland „Halls Gumy”, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry, a także przygotowana przez agencję Ogilvy reklama „NOWOŚĆ! Sudafed Dex - 4 w 1 - Mądry sposób na katar i podrażnioną śluzówkę nosa” prezentująca preparat Sudafed Xylospray DEX na katar.
Według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 r. największym zainteresowaniem internautów cieszyła się reklama Reserved z modelką Kendall Jenner.
Dołącz do dyskusji: Samsung, eobuwie.pl i PKP z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w marcu 2020
https://t.co/Ehdzs0c2Nt