Young Creatives 2012 - zgłoszenia do połowy stycznia
Ruszyły zgłoszenia do przyszłorocznej edycji konkursu Young Creatives. Jego zwycięzcy wezmą udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.
W konkursie Young Creatives 2012 do 16 stycznia można zgłaszać teamy złożone z młodych kreatywnych (poniżej 29. roku życia) w kategoriach Print, Cyber, Film, Design i PR oraz młodych marketerów (do 30. roku życia) w kategorii Young Clients. Natomiast młodzi pracownicy domów mediowych do 20 stycznia mogą się zgłaszać w kategorii Young Media Lions.
Zakwalifikowane do konkursu zespoły przez dobę będą pracować nad briefem przygotowanym przez firmy i instytucje partnerskie. Te eliminacje będą odbywać się w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w Warszawie od 13 do 24 lutego.
Przygotowane w ten sposób projekty ocenią jurorzy Polskiego Konkursu Reklamy KTR i konkursu Media Trendy. Nagrodą dla zwycięskich teamów w poszczególnych kategoriach jest udział w konkursie dla młodych na Festiwalu Cannes Lions 2012.
Konkurs jest również organizowany dla studentów, obejmując kategorie Print, Film, Cyber, Design oraz Directors
Opiekunami merytorycznymi Young Creatives są Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel (dyrektorzy kreatywni McCann Erickson) odpowiadający za kategorie Print i Film, Michał Łojewski (dyrektor kreatywny WhiteCat Studio) odpowiadający za Design, Bartek Wyszyński (dyrektor kreatywny Artegence) odpowiadający za Cyber, Przemysław Wojak (partner zarządzający Q&A Consulting) odpowiadający za PR oraz komitet organizacyjny Media Trendy, który odpowiada za Young Media Lions.
Dołącz do dyskusji: Young Creatives 2012 - zgłoszenia do połowy stycznia