SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ślub dwóch kobiet w reklamie Yes. "Jestem kobietą. Jestem przyszłością"

Biżuteria Yes zaprezentowała nową kampanię reklamową "Jestem kobietą. Jestem przyszłością", w której pokazano m.in. jak w przyszłej Polsce ksiądz udziela ślubu dwóm kobietom, a władzę obejmuje rząd złożony z pań.

Pierwsza para jednopłciowa zaślubiona przez katolickiego księdza. Najbardziej kobiecy rząd w historii zaprzysiężony. Polska najbezpieczniejszym krajem dla kobiet. W najnowszej kampanii marka Yes przedstawia swoją wizję przyszłości.  W spocie reklamowym razem z marką podróżujemy aż do roku 2072 i obserwujemy świat, który staje się dla kobiet przyjaznym miejscem.

Kobieta w przyszłości - wizja Yes Biżuteria

Bohaterka spotu Yes żyje w świecie wolnym od stereotypowego postrzegania roli kobiet. W rzeczywistości wykreowanej przez markę wszyscy czują się bezpiecznie, bo w przyszłości ważna jest akceptacja i wzajemny szacunek. - Yes przedstawia Polskę, w której można kochać i tworzyć rodziny z kim się chce i jest to akceptowane przez wszystkich, łącznie z kościołem katolickim. Można osiągać sukcesy w polityce, która przestała być miejscem zdominowanym przez mężczyzn. Można w końcu wracać późną nocą do domu bez lęku, że ktoś zrobi nam krzywdę - podano w komunikacie.

 

- W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich - komentuje Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES. - W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość.

"Jestem Kobietą - Jestem przyszłością". Ostaszewska, Kwaśniewska, Sobczyńska ambasadorkami

W ramach "Jestem Kobietą - Jestem przyszłością", powstały trzy wersje wideo: 90”, 60” i 30”. Kampania realizowana jest w  internecie, social mediach oraz na platformach VOD. Spoty YES - wersje 30'' oraz billboardy sponsorskie od 9 listopada można zobaczyć w telewizji, a także na ekranach sieci Cinema City. Będą także emitowane w salonach YES w Polsce i Czechach.

Kolejny raz połączyła nas wspólna kobieca wizja. W wyniku współpracy powstała kampania, która wspiera kobiety w odważnym patrzeniu w przyszłość. Spot ma zachęcać do działania w myśl lepszego jutra dla naszych córek, wnuczek i sióstr. - mówi Anna Jędryka, z teamu kreatywnego 180heartbeats Jung v. Matt.

Spoty wyreżyserowała Marysia Makowska we współpracy z operatorem Igorem Połaniewiczem. Autorką zdjęć jest Gosia Turczyńska. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją zajmował się dom produkcyjny F25, postprodukcją Xantus. Media zaplanował i zakupił MediaHub. Jako tło muzyczne spotu został wykorzystany utwór Adny pt. “Dreamer” .

Biżuteria Yes zaprezentowała też nowe ambasadorki: są to Maja Ostaszewska, Aleksandra Kwaśniewska i Julia Sobczyńska.  

W połowie listopada startuje także podcast YES Jestem Kobietą. Prowadzony przez Martę Dyks, supermodelkę i aktywistkę format, ma być przestrzenią do rozmów z kobietami i o kobietach. W pierwszym odcinku Marta porozmawia z Mają Ostaszewską, w kolejnym z Aleksandrą Kwaśniewską.

Kampania Yes "jestem kobietą" z ubiegłego roku zdobyła Grand Prix konkursu reklamoego Effie Awards.

Dołącz do dyskusji: Ślub dwóch kobiet w reklamie Yes. "Jestem kobietą. Jestem przyszłością"

53 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marlena
hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahaahahah
0 0
odpowiedź
User
monika
Piękna reklama i urocza kontra do kolejnej „piękneeeeeeej i długieeeeeeeeeeeej”
0 0
odpowiedź
User
ziobro
W jakim celu takie prowokacje, skoro kościół tego nie akceptuje? Może kolejną reklamę zrobi Lidl i pokaże jak uchodźca z kraju muzułmańskiego wcina świnię w trakcie pielgrzymki do Mekki?
0 0
odpowiedź