Wzrost nakładów na reklamy w kinach
W ubiegłym roku wydatki na reklamy w kinach w USA zwiększyły się o18,5 procenta i wyniosły 539,9 miliona dolarów.
Z najnowszych danych przedstawionych przez organizację CinemaAdvertising Council (CAC) wynika, że tempo tego wzrostu było wzeszłym roku szybsze niż w latach 2005 i 2006, kiedy wydatkizwiększały się na poziomie około 15 procent - informuje serwisMediaweek.
92 procent (494,6 miliona dolarów) tegorocznych nakładów zostałoprzeznaczonych na reklamy na ekranach, a pozostałe 8 procent (45,3miliona dolarów) na inne promocje w budynkach kin.
Pełniący funkcją prezydenta CAC Stu Ballatt prognozuje, żedwucyfrowy wzrost wydatków na reklamy w kinach będzie kontynuowany"co najmniej przez kilka najbliższych lat".
źródło: Mediaweek
Raporty
Dołącz do dyskusji: Wzrost nakładów na reklamy w kinach