„Wyspa Nagród” na Dominikanie promuje Brittę
Rusza konkurs „Wyspa Nagród” promujący ryż Britta (Sawex Foods). Akcję wspiera kampania reklamowa obsługiwana przez Value Media.
W konkursie „Wyspa Nagród” należy kupić trzy opakowania ryżu Britta oraz wypełnić kupon zgłoszeniowy i wysłać go na wskazany adres. Do wygrania jest wycieczka dla dwóch osób na Dominikanę, 10 urządzeń do gotowania ryżu i 100 zestawów produktów Britta.
Promocję – zaplanowaną na maj i czerwiec – wspiera kampania reklamowa obejmująca prasę (inserty w „Reader’s Digest”, „Przyjaciółce” i „Vivie!”), internet (reklamy w serwisach tematycznych takich jak Gotujmy.pl, na Facebooku i w Google) oraz outdoor (reklamy full back na tyłach autobusów). Za strategię i przebieg akcji reklamowej odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „Wyspa Nagród” na Dominikanie promuje Brittę