Wyścigowy konkurs promuje telefony LG w Erze Biznes
Ruszył konkurs dla klientów Ery Biznes, którzy kupują telefony LG. Akcji – nawiązującej do wyścigów Formuły 1 – towarzyszy kampania reklamowa.
W rozpoczętym właśnie konkursie Ery mogą wziąć udział biznesowi klienci tej sieci, którzy przy zawarciu nowej umowy lub podpisaniu aneksu do istniejącej kupią jeden z czterech modeli LG: GT540 Swift, GM360 Bali, KP500 Cookie lub GD330. Następnie z tego telefonu należy wysłać SMS-a o treści „Wyścig” oraz jak najszybciej odpowiedzieć na pytanie przesłane w wiadomości zwrotnej. W konkursie – zaplanowanym na osiem tygodniowych etapów – można wygrać m.in. zaproszenie na tor Formuły 1 Monza we Włoszech oraz sprzęt LG.
Akcję będą wspierać działania reklamowe w telewizji, prasie, radiu i na outdoorze. Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową Saatchi&Saatchi i domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wyścigowy konkurs promuje telefony LG w Erze Biznes