SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wyrusz na mistrzostwa świata” - Usain Bolt reklamuje Visę

Visa Europe rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Bohaterem akcji, przygotowanej przez agencję Saatchi & Saatchi, jest biegacz Usain Bolt, od roku ambasador firmy.

Mundialowa kampania Visy jest podzielona na dwa etapy. Pierwszy to promocja, w której należy dokonać dowolną płatność (internetową, zbliżeniową lub tradycyjną) kartą tej marki i zarejestrować to na stronie visa.pl. Do wygrania jest sześć dwuosobowych wyjazdów do Brazylii wraz z biletami na mecze mistrzostw oraz setki kart przedpłaconych Visa (o łącznej wartości 350 tys. zł) i BP SuperCard (o łącznej wartości 100 tys. zł).

W drugiej odsłonie reklamowane będą technologie Visa, które pozwalają konsumentom żyć wygodniej dzięki szybkim płatnościom.

Promocję od 8 kwietnia wspiera kampania reklamowa w prasie (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, „Wysokie Obcasy”), radiu (stacje Agory), internecie (m.in. WP.pl, Onet.pl, Interia.pl i Gazeta.pl) oraz w przestrzeni miejskiej (nośniki outdoorowe, cyfrowe nośniki w centrach handlowych, promocyjne wydruki biletowe w komunikacji miejskiej). Od początku czerwca emitowany będzie spot telewizyjny.

Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, adaptacją na nasz rynek zajął się jej polski oddział, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Wyrusz na mistrzostwa świata” - Usain Bolt reklamuje Visę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl