SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 i TVN liderami, udany tydzień TVP Info. 5,19 mln widzów meczu Izrael-Polska

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz eliminacyjny mecz do Euro 2020 Izrael-Polska. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 11 do 17 listopada - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,59 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,82 mln widzów, co przełożyło się na 24,99 proc. udziału.

Podium uzupełnia transmisja eliminacyjnego meczu reprezentacji Polski do Euro 2020 z 16 listopada, w którym nasza drużyna grała z Izraelem. Relację w samej TVP1 oglądało 3,68 mln widzów, co przełożyło się na 24,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Spotkanie to równolegle transmitowały jeszcze TVP Sport (miał on tam 810 tys. oglądających) oraz Polsat Sport (700 tys.). Łącznie pojedynek na trzech antenach zgromadził 5,19 mln widzów.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 11 listopada na antenie tej stacji obejrzało 3,22 mln widzów (20,26 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,67 mln widzów (emisja 12 listopada; 8. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się „Wydarzenia” Polsatu z 2,62 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wiadomości” Jedynki z 2,55 mln oglądających (poniedziałek; 10. pozycja).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,59 mln osób, co dało TVP2 28,66 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął mecz Izrael-Polska (1,43 mln widzów; 23,95 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik TVN „Fakty” (1,26 mln; 20,91 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Liderem TVP1

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,04 pkt. proc. do 9,70 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 9,18 proc. (w dół o 0,41 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,85 proc. (spadek o 0,10 pkt. proc.).

Czwarta była TVP2 (stacja ta miała 7,81 proc. udziału; w dół o 0,47 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 36,48 proc. do 35,54 proc.

Z ósmego na szóste miejsce awansowało TVP Info, które pochwalić się mogło dużym wzrostem. Średni udział stacji wyniósł 4,34 proc., po wzroście o 0,84 pkt. proc.

TVN na czele w grupie komercyjnej

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,17 pkt. proc. do 11,67 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,06 proc. (w dół o 0,50 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,20 pkt. proc. do 7,08 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (+ 0,19 pkt. proc. do 6,08 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (w dół o 0,05 pkt. proc. do 10,54 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami, udany tydzień TVP Info. 5,19 mln widzów meczu Izrael-Polska

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
No proszę i Jaka to melodia? prawie 2,2 mln widzów bez skoków. Brzozowski daje radę.
0 0
odpowiedź
User
xxx
a wojenne dziewczyny?
0 0
odpowiedź
User
widz
No proszę i Jaka to melodia? prawie 2,2 mln widzów bez skoków. Brzozowski daje radę.


Pewnie, że daje. Zamiana prowadzących okazała się dobrym pomysłem, bo Koło fortuny też ma w niedziele zawsze powyżej 2 mln.
0 0
odpowiedź