Wydatki na mobilną reklamę wzrosną o 59 proc.
O 59 procent zwiększą się w bieżącym roku światowe wydatki nareklamę mobilną w 2009 roku.
Taką prognozę w swoim raporcie przedstawiła firma badawczaResearch and Markets (R&M), która twierdzi, że coraz więcejfirm zdaje sobie sprawę, iż mobilny marketing może być dobrymsposobem na zwiększenie wartości marki w oczach konsumentów.
To z kolei wynika z faktu, że mobilna przestrzeń pozwala, abykampanie reklamowe były bardziej przystosowane i skierowane dokonkretnych grup i indywidualnych odbiorców.
R&M przewiduje również, że najbardziej popularnymi formamimobilnego marketingu będą w niedalekiej przyszłości treści wideo,możliwe do pobrania aplikacje oraz strony serwisówspołecznościowych, do których dostęp uzyskiwany jest zapośrednictwem mobilnego internetu.
Marketing mobilny
Dołącz do dyskusji: Wydatki na mobilną reklamę wzrosną o 59 proc.