Wspólna kampania polskich dealerów BMW
Konkurujące ze sobą na co dzień firmy - Inchcape Motor, Auto Fus iBawaria Motors po raz pierwszy zdecydowały się na współpracęreklamową, która związana jest z pojawieniem się modelu BMW serii3.
Wspólna kampania dealerów ruszyła w kilka dni po ogłoszeniuprzez BMW Polska premiery nowego modelu BMW 3. Inicjatorem ikoordynatorem współpracy reklamowej jest Inchcape Motor - obecny wPolsce jako partner BMW i Mini.
- W poprzednich latach każdy dealer samodzielnie organizowałkampanie reklamowe. Z punktu widzenia klienta powstawał bałagan. Wmediach co jakiś czas pojawiał się inny spot, czy layout prasowy,innego dealera, ale z tym samym przekazem dotyczącym tego samegomodelu samochodu - mówi Agnieszka Zachaj - Zafirow, koordynator ds.marketingu Inchcape Motor.
Wspólna kampania dealerów BMW w Warszawie prezentuje ich jakomiejsce sprzedaży tego modelu i obejmuje m.in. Puls Biznesu, GazetęWyborczą, Gazetę Prawną, Radio PiN.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Wspólna kampania polskich dealerów BMW