WPP, Ogilvy, Publicis Conseil i Coca-Cola z nagrodami specjalnym na Cannes Lions Festival
Organizatorzy branżowego konkursu reklamowego Cannes Lions na jego zakończenie przyznali nagrody specjalne. Otrzymały je m.in. holding reklamowy WPP, sieć Ogilvy, agencja Publicis Conseil i koncern Coca-Cola.
Partnerem Cannes Lions Festival w czteroetapowym procesie przyznawania nagród jest firma PwC.
Tytuł Kreatywnej Firmy Roku trafił do holdingów: WPP, Omnicom i Interpublic Group. Nagrodę Sieć Roku otrzymały: Ogilvy, Publicis Worldwide i DDB Worldwide, a Niezależnej Sieci Roku - Rethink, Edelman i Serviceplan Agenturgruppe.
Agencją Roku zostały: Publicis Conseil, (Francja), Rethink (Kanada) i Ogilvy (USA). Tytuł Niezależnej Agencji Roku przyznano agencjom: Rethink (Kanada), Edelman (Wielka Brytania) i Klick Health (Kanada).
Tytuł Palme d'Or przypadł agencjom: Smuggler (USA), Revolver (Australia), Uncharted Limbo Collective (Wielka Brytania), O Positive (USA) i Iconoclast (Francja).
Za Markę Roku uznano: Coca-Colę, Heinekena i Apple.
Nagrody specjalne Agencja Roku przyznano też w poszczególnych kategoriach festiwalowych. Trafiły one do: hiszpańskiej agencji Lola Mullenlowe (Classic), nowojorskiej FCB (Craft), kanadyjskiej Rethink (Engaegment), francuskiej Marcel (Entertainment), francuskiej Publicis Conseil (Experience), singapurskiej Ogilvy (Good), kanadyjskiej Rethink (Strategy).
W tych samych kategoriach uhonorowano agencje niezależne i były to odpowiednio: kanadyjska Rethink, brytyjska 4Creative, Rethink, amerykańska Modern Arts, kanadyjska Rethink, brytyjska Edelman i kanadyjska Rethink.
Przypomnijmy, że agencja McCann Poland była nominowana do nagród na tegorocznym Cannes Lions w 14 kategoriach, głównie za projekt “Room for everyone” dla Mastercard. Zdobyła Grand Prix oraz Złotego i Srebrnego Lwa.
Dołącz do dyskusji: WPP, Ogilvy, Publicis Conseil i Coca-Cola z nagrodami specjalnym na Cannes Lions Festival