SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które zastąpi internetowe "ciasteczka"

Wirtualna Polska wdraża rozwiązanie, które ma umożliwiać identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Jest oparte na identyfikatorze CEEId.

Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w WP Holding Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w WP Holding

Jak podaje Wirtualna oPolska, identyfikator CEEId stanowi bardzo ważną alternatywę dla rozwiązań oferowanych przez globalne platformy technologiczne, które mogą realnie podnieść koszty konwersji dla reklamodawców po zablokowaniu “third-party cookies”. Tymczasem wspomniana technologia może nie tylko utrzymać, ale wręcz zwiększyć efektywność kampanii reklamowych. A to dzięki temu, że precyzja identyfikacji użytkowników jest zapewniana poprzez tzw. identyfikatory oparte o adresy e-mail oraz tzw. first-party ID partnerów.

- Ten projekt to nasza odpowiedź na zmieniające się realia rynku reklamy internetowej i coraz wyraźniejszą dominację globalnych platform. Od wielu lat pod hasłem ochrony prywatności stale zwiększają one ilość zbieranych danych o użytkownikach, jednocześnie zamykając je w swoich systemach. Technologia ID Exchange stojąca za CEEId jest nie tylko skuteczna, ale także całkowicie bezpieczna i łatwa w integracji u partnerów. Rozwiązanie jest wydzielone z infrastruktury technologicznej Wirtualnej Polski i szyfrowane zgodnie z najwyższymi standardami na rynku – przekonuje Mikołaj Twardowski, dyrektor ds. rozwoju platformy analitycznej i CEEId w Wirtualnej Polsce Holding

Czytaj też: Wirtualna Polska urosła o 36 proc. w turystyce. Reklama mniej zyskowna, więc będą oszczędności

WP podkreśla, że CEEId może być wykorzystywany zarówno w bezpośrednich kampaniach reklamowych, jak i w środowisku programmatic, do kontroli częstotliwości wyświetleń kreacji oraz mierzenia zasięgu kampanii. Każdy wydawca oraz platforma e-commerce mogą zintegrować się z rozwiązaniem ID Exchange, korzystając przy tym ze wsparcia od zespołu technicznego wydawcy.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które zastąpi internetowe "ciasteczka"

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
4re
syf kiła i mogiła P0zostaną nadal. nadredachtór KAPUSTKE
1 1
odpowiedź
User
erty
dobry piesek, dobrze pisze o WP
4 1
odpowiedź
User
GTM
Kto jest administratorem danych? Czy dane idą zahaszowane po froncie, czy server do server? Rozumiem, że tylko zalogowani użytkownicy do poczty wp i zalogowani do usługi klienta mogą być brani pod uwagę w doborze reklam. Podsumowując użytkownik musi mieć adres mailowy w domenie @wp.pl lub @o2.pl i ten adres musi być w mojej bazie klientów sklepu.
3 2
odpowiedź