Wózki Chicco Urban reklamowane jako „prawdziwy komfort w mieście” (wideo)
Firma Artsana Poland, dystrybutor marki Chicco, rozpoczęła w telewizji kampanię promującą wózki spacerowe z serii Urban. Działania te, przygotowane przez Creative People i Value Media, towarzyszą konkursowi koordynowanemu przez Web Search Factory.
Trwająca do końca kwietnia kampania realizowana jest w telewizji - w postaci 15- i 30-sekundowych spotów emitowanych w kanałach z oferty TVN i Polsatu, jak również w internecie, kinach oraz sklepach. Jej grupą docelową są młode kobiety, które planują powiększenie rodziny.
Kampanii towarzyszy konkurs prowadzony na stronie internetowej wozkispacerowe.com.pl - do wygrania w nim są wózki Chicco Urban oraz zestawy z akcesoriami dla niemowląt marki Chicco. Konkurs, który potrwa do 17 kwietnia, koordynuje agencja Web Search Factory.
Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Value Media, a strategię komunikacji opracowała agencja Creative People.
Dołącz do dyskusji: Wózki Chicco Urban reklamowane jako „prawdziwy komfort w mieście” (wideo)