SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Woli i Tysio” obniżyli widownię TVN; 3,5 mln zł z reklam

Emitowany od marca br. w TVN program “Woli i Tysio na pokładzie” śledziło 1,14 mln widzów. Stacja w czasie emisji reality-show zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i osiągnęła słabszy wynik niż rok temu.

Format oglądać można było w poniedziałki o 22.30, tuż po show “Szymon na żywo”. Jak okazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl, udział ośmiu odcinków programu wyniósł 11,44 proc. w grupie i 13,64 proc. w grupie 16-49. Dla porównania, rok temu w tym paśmie TVN śledziło 1,55 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 15,53 proc. i 17,24 proc.

Program “Woli i Tysio na pokładzie” dał TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka z udziałem na poziomie 17 proc., która nadawała w tym czasie program “Tomasz Lis na żywo” oraz filmy fabularne. Pozycję wicelidera zajmował Polsat (16,73 proc.; filmy). Gorzej od TVN z dużych stacji wypadała tylko Jedynka (9,74 proc.; “Czas na dokument”, filmy). Z kolei w grupie komercyjnej TVN był drugi, przegrywając tylko z Polsatem (20,82 proc.).

>>> “Bitwa na głosy” straciła milion widzów

Reality-show oglądały najchętniej kobiety, osoby między 25. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. Wpływy reklamowe z programu wyniosły 3,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W każdym odcinku programu “Woli i Tysio na pokładzie” fotograf Marcina Tyszka i projektant mody Dawid Woliński wcielali się w przedstawicieli innego zawodu. TVN nie planuje emisji drugiej serii formatu (więcej na ten temat). Jego producentem wykonawczym była firma Rochstar.



Top 5 odcinków “Woli i Tysio na pokładzie”

 Wszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %SHR %
107-05-20121 483 45215,07%17,48%
212-03-20121 195 96312,53%14,30%
316-04-20121 165 33611,29%14,53%
426-03-20121 157 23210,93%12,84%
519-03-20121 098 41911,84%14,34%


Oglądalność reality-show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP2 1 688 18517,00%10,34%
Polsat1 661 48216,73%20,82%
TVN – Woli...1 136 69511,44%13,64%
TVP1967 2759,74%8,86%


Profil widowni programu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni36,37%76
Kobiety63,63%123
Wiek 4-91,07%18
 10-152,21%33
16 - 192,70%49
20 - 245,36%69
25 - 299,82%111
30 - 3413,17%159
35 - 399,62%130
40 - 449,92%153
45 - 496,33%95
50 - 548,26%103
55 - 597,88%101
6023,67%115
Wlk. miastaWieś28,40%72
< 50 tys.22,75%97
50-100 tys.7,21%87
100-200 tys.10,13%133
> 200 tys.31,50%148
ZawódTop management11,60%118
Pracownicy średniego szczebla22,24%143
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,98%106
Emeryci27,61%109
Inni18,56%61
WykształceniePodstawowe41,30%102
Średnie41,86%129
Wyższe13,57%93
Inne3,28%26

Dołącz do dyskusji: “Woli i Tysio” obniżyli widownię TVN; 3,5 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wojtek
żenujący program
odpowiedź
User
a
Zalosny TVN i jego made in gówno MISZCZAK
odpowiedź
User
Sssssss
Nic dziwnego - takiego chłamu to dawno w TV nie było. I tak dziwne, że tyle milionów go oglądało .... pewnie przez przypadek - tak jak ja. M A S A K R A.
odpowiedź