Wlk. Bryt. liderem w wydatkach na mobilną reklamę w przeliczeniu na użytkownika
Marketerzy z Wielkiej Brytanii wydają najwięcej na świecie pieniędzy, aby dotrzeć z mobilnym przekazem reklamowym do każdego użytkownika mobilnego internetu w kraju - wynika z szacunków firmy eMarketer.
W 2012 roku mobilni reklamodawcy z Wielkiej Brytanii wydali 36,35 dolara w przeliczeniu na jednego tamtejszego użytkownika mobilnego internetu.
Pod tym względem na kolejnych miejscach znalazły się Norwegia (35,71 USD), USA (31,5 USD), Dania (28,64 USD), Japonia (26,23 USD) oraz Szwecja (21,25 USD).
Natomiast biorąc pod uwagę cały rynek reklamy, liderem jest Norwegia. Tamtejsi marketerzy przeznaczyli w minionym roku na reklamę 614,99 dolara na osobę. Tutaj druga była Australia (535,01 USD), przez USA (524,75 USD), Szwecją (431,19 USD) i Danią (427,17 USD). Wielka Brytania znalazła się na siódmym miejscu (380,17 USD), za Kanadą (389,98 USD), a przed Japonią (370,95 USD).
Norwega prowadzi także jeśli chodzi o reklamę internetową (250,21 USD na użytkownika). Z kolei Wielka Brytania (187,96 USD), podobnie jak w przypadku reklamy mobilnej, jest w tym sektorze przed USA (155,15 USD).
Dołącz do dyskusji: Wlk. Bryt. liderem w wydatkach na mobilną reklamę w przeliczeniu na użytkownika