Władze Stowarzyszenia Managerów Call Center wybrane
Założone w lutym br. Stowarzyszenie Managerów Call Center ma już swoje władze, wybrane na Walnym Zebraniu Członków Założycieli Stowarzyszenia
W skład władz Stowarzyszenia Managerów Call Center wchodzą:
Marian J. Kostecki, Prezes
Paweł Kałużny, Wiceprezes
Łukasz Neuman, Wiceprezes
Marian J. Kostecki jest analitykiem rynku call centers oraz właścicielem działającej od 1991 roku firmy MasterPlan (http://www.masterplan.pl/), specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach dla call centers. Stworzył w 1995 pierwsze usługowe call center. Prowadzi największy serwis internetowy poświęconym problematyce telemarketingowej: http://www.masterplan.pl/. Jest autorem Poradnika Telemarketera. Doktor socjologii. Przez blisko 10 lat uczył na amerykańskich uniwersytetach, m,in. Stanford University, University of Virginia, SUNY-Albany, CSU-Sacramento i Oregon State University.
Paweł Kałużny jest prezesem zarządu TIM Call Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (http://www.timcallcenter.com/) zajmującej się tworzeniem dedykowanych centrów obsługi klienta pokrywających swoim działaniem obszar Europy Centralnej i Wschodniej (CEE). Jednocześnie pełni funkcję prezesa zarządu TIM Outsourcing Sp. z o.o. (http://www.timoutsourcing.com/) zajmującej się outsourcingiem zasobów kompetencji, w szczególności profesjonalistów z branży informatycznej. Jest absolwentem Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.
Łukasz Neuman od ponad 3 lat jest związany z firmą KRUK sp. z o.o. (http://www.kruk-inkaso.com.pl/) zajmującej się zarządzaniem wierzytelnościami. Jest autorem systemu windykacyjnego Delfin w pełni zintegrowanego z rozwiązaniami call center. Od dwóch lat pełni funkcję dyrektora Pionu Informatyki i Telekomunikacji. Odpowiada za rozwój i bieżące utrzymanie całej infrastruktury teleinformatycznej składającej się m.in. ze 160-stanowiskowego call center. Jest absolwentem i doktorantem Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.
Dołącz do dyskusji: Władze Stowarzyszenia Managerów Call Center wybrane