SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualny urząd

Łodzianie będą mogli już w połowie stycznia załatwić wiele urzędowych spraw przez Internet.

Dobiegają bowiem końca prace przy wdrażaniu projektu elektronicznego urzędu miasta - podał "Nasz Dziennik".

Od 15 stycznia na stronie internetowej www.eurzad.uml.lodz.pl będą sukcesywnie udostępniane kolejne pakiety formularzy, które umożliwią załatwienie około stu spraw, związanych między innymi z zameldowaniem, dowodem rejestracyjnym czy zasiłkami. W kolejnych latach system ma się rozrastać tak, aby można było załatwić przez Internet każdą sprawę nie wymagającą osobistej obecności w urzędzie.

Osoby nie mające dostępu do Internetu będą mogły skorzystać z dziesięciu tak zwanych furtek miejskich, otwartych w delegaturach urzędu miasta i niektórych większych sklepach. Dotychczasowy koszt projektu to 17 milionów złotych. Trzy czwarte tej sumy pokryła Unia Europejska.

Dołącz do dyskusji: Wirtualny urząd

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl