Wiosenne oszczędności od HP
Agencja reklamowa Publicis przygotowała internetową kampanięreklamową najnowszej oferty specjalnej HP.
Adresaci przekazu to osoby, dla których ważna jest jakośćurządzeń, materiałów eksploatacyjnych oraz ich cena. Są to zarównoklienci indywidualni, jak i osoby prowadzące własną działalnośćgospodarczą.
"Kampania ma za zadanie zachęcić konsumentów do zakupu urządzeńwielofunkcyjnych HP Photosmart wraz z zestawem wkładów atrmentowychi papierów fotograficznych HP Photo Value Pack, by na wiosnę mócdrukować jeszcze więcej wspaniałych zdjęć. Nawet 140!" -powiedziała Dagmara Gadomska, account supervisor w Publicis.
Kampania reklamowa wiosennej oferty HP potrwa do końca maja.Będzie obecna na portalach internetowych: Gadu-Gadu, Nasza-Klasa,Onet i Google. Przekaz będą wspierać materiały POS w punktachsprzedaży oraz konkurs na antenie Radia ESKA.
Media zaplanował dom mediowy Optimedia wraz z ZED Digital -departamentem mediów interaktywnych grupy ZenithOptimedia.
Kampania - HP Wiosna
Klient: Hewlett-Packard
Przedstawiciel klienta:
Izabela Sulima - Consumer Marketing Manager
Agencja: Publicis
Client Service:
Dagmara Gadomska - Account Supervisor
Agata Maksymowicz - Account Executive
Kreacja:
Albina Horbaczewska - Art Director
Małgorzata Wójcicka - Art Director
Konrad Mędrzecki - Copywriter
Produkcja:
Robert Marciniak - Production Manager
Dom mediowy: Optimedia wraz z ZED Digital
Początek kampanii: kwiecień 2008.
Dołącz do dyskusji: Wiosenne oszczędności od HP