Wioletta Wiśniewska traffic managerem w Bidlab
Do zespołu agencji Bidlab, specjalizującej się w pozyskiwaniu ruchu, dołączyła Wioletta Wiśniewska. Objęła stanowisko traffic managera, wcześniej związana była z Traffic Trends.
Wioletta Wiśniewska jest odpowiedzialna za kampanie reklamowe realizowane zarówno w Programmatic, jak i AdWords. Zajmuje się optymalizacją prowadzonych działań reklamowych tak, aby pomiędzy tymi dwoma ekosystemami wyszukiwać najefektywniejsze ścieżki atrybucji dla kluczowych klientów.
W ostatnim czasie Wiśniewska pracowała w Traffic Trends jako team leader, gdzie odpowiadała za szkolenie stażystów z zakresu Google AdWords i Analitycs. Ponadto prowadziła kampanie m.in. linków tekstowych, wideo, remarketingowe czy Google Zakupy w systemie AdWords. Wcześniej współpracowała z widoczni.pl oraz Smartlink.
Dołącz do dyskusji: Wioletta Wiśniewska traffic managerem w Bidlab