„Wielka historia. Wielka przygoda” w turystycznej kampanii Wielkopolski
Rusza kampania promująca atrakcje turystyczne Wielkopolski. Akcja - organizowana przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, a przygotowana przez agencję Czart - będzie prowadzona zarówno w Polsce, jak na kilku rynkach zagranicznych.
Kampania Wielkopolski pod hasłem „Wielka historia. Wielka przygoda” promuje cztery główne obszary oferty turystycznej tego regionu: kulturalno--historyczny, tradycyjny, kolejowy oraz aktywny.
Dla każdego przygotowano osobny motyw graficzny i hasło promocyjne (odpowiednio: „Otwórz się na historię”, Wkręć się w tradycję”, „Kolej na przygodę” i „Skocz na weekend”).
- Chcemy przedstawić Wielkopolskę jako kontynent magiczny, osadzony w niepowtarzalnych realiach, wytworzonych przez lata historii i tradycji. Ten region to swoisty azyl turystyczny, gdzie można przeżyć niezapomnianą przygodę oraz dotknąć wielkiej historii. Pragniemy zaprezentować to, co nas wyróżnia - mówi Wrocław Ewa Przydrożny, dyrektor Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. - Z przeprowadzonych przez nas szczegółowych badań ruchu turystycznego wynika, że Wielkopolskę odwiedzają głównie ludzie w wieku 18-40 lat, przede wszystkim z wykształceniem wyższym, a celem ich podróży jest zwiedzanie i aktywny wypoczynek. To do tej grupy chcemy dotrzeć z naszą kampanią - dodaje.
Pierwszy etap kampanii obejmuje nową stronę wielkopolska.travel i aplikację 3D, które zaprezentowano na targach MTT Wrocław. W kolejnych etapach działania akcja obejmie telewizję, internet oraz eventy.
Działania będą prowadzone w Polsce, Wielkiej Brytanii, Holandii i Niemczech (za granicą głównie w internecie). Akcja potrwa do końca br.
Kreację kampanii przygotowała agencja Czart. Akcja jest częścią większego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007–2013.
Dołącz do dyskusji: „Wielka historia. Wielka przygoda” w turystycznej kampanii Wielkopolski