WeLove Ads i Value Media przejmują od Codemedia obsługę Tchibo.pl
Agencja WeLove Ads i dom mediowy Value Media (wchodzące w skład Group One) wygrały przetarg na obsługę reklamową w internecie e-sklepu Tchibo.pl (należącego do Tchibo Warszawa). Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Codemedia.
Value Media będzie odpowiadać dla Tchibo.pl za strategię, analitykę i optymalizację działań komunikacyjnych, zakup mediów na ich potrzeby oraz wsparcie technologiczne samego serwisu. WeLove Ads zajmie się kreacją reklam.
- Oferta przedstawiona przez Value Media zwracała uwagę innowacyjnym podejściem do e-commerce oraz ciekawą strategią, pozwalającą na realizację celów, które stawiamy przed sobą w najbliższym czasie. Nasz nowy partner zaproponował procedury oraz proces ich optymalizacji, wykraczające poza standardową obsługę domu mediowego. Dodatkowymi atutami oferty były konkurencyjne koszty zakupu mediów oraz profesjonalny zespół skierowany do naszej obsługi - wylicza Arek Krokowski, senior e-commerce manager Tchibo.pl.
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w przetargu wzięły jeszcze udział firmy Codemedia, Sales & More i Performics (należący do ZenithOptimedia Group).
Poprzednio przez ponad cztery lata obsługą reklamową i wsparciem sprzedażowym Tchibo.pl zajmował się dom mediowy Codemedia.
W kwietniu br. Tchibo.pl odwiedziło 922,5 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: WeLove Ads i Value Media przejmują od Codemedia obsługę Tchibo.pl