Wawel promuje loterią kategorię karmelków
Karmelki Wawel wspiera „Loteria (Z)ręcznie Robiona”, w której do wygrania jest łącznie ćwierć miliona złotych.

Loteria promować będzie sprzedaż Karmelków z Wawelu przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody pieniężne - co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 000 zł. Łączna pula nagród to ponad 255 tys. złotych. Dodatkowo, każde kolejne zgłoszenie jest premiowane i zwiększa szansę na wygraną.
Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy po zakupie 120 g Karmelków w luzie lub opakowaniu zarejestrować w trakcie trwania loterii paragon na stronie Loteriawawel.pl lub wysłać SMS pod numer 4306. W loterii udział biorą wszystkie dostępne opakowania na rynku, także te bez naklejek promocyjnych. Akcja trwa od 1 czerwca do 30 września.
Promocję kategorii Karmelków wspiera także intensywna kampania digital, oparta o display, social Media i influencer marketing, a także YouTube i VOD. Marka zaplanowała też działania PR i materiały POS w punktach sprzedaży.
Obsługą marki Wawel zajmują się Great Minds (PR, influencer marketing), Mets (planowanie i zakup mediów).
Za organizację loterii odpowiada firma Fortuna PS.
Dołącz do dyskusji: Wawel promuje loterią kategorię karmelków