Warzylion – już w sprzedaży, reklamy w lutym i marcu
Do sprzedaży trafił Warzylion – nowa przyprawa marki Winiary (Nestlé Polska). W lutym i marcu będzie prowadzona jego kampania reklamowa, którą przygotowały firmy FireFly Creation, Publicis i Mediaedge:cia.
Warzylion to połączenie dużych kawałków poszatkowanych warzyw i bulionu. Produkt jest przeznaczony do przyprawiania zup, sosów i dań mięsnych – nadaje im bogaty, warzywny aromat.
Warzylion jest dostępny w sprzedaży od połowy listopada ub.r. w opakowaniach 100 g. Produkt to piąta marka przypraw Winiary, których produkcją i dystrybucją zajmuje się Nestlé Polska.
W lutym i marcu prowadzona będzie kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie Warzylionu na rynek. Akcja obejmie telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz punkty sprzedaży (materiały POS: shelflinery, woblery, plakaty). Za kreację kampanii odpowiadają agencje FireFly Creation (telewizja) i Publicis (POS), a za zakup mediów – dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Warzylion – już w sprzedaży, reklamy w lutym i marcu