SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Warzylion – już w sprzedaży, reklamy w lutym i marcu

Do sprzedaży trafił Warzylion – nowa przyprawa marki Winiary (Nestlé Polska). W lutym i marcu będzie prowadzona jego kampania reklamowa, którą przygotowały firmy FireFly Creation, Publicis i Mediaedge:cia.

Warzylion to połączenie dużych kawałków poszatkowanych warzyw i bulionu. Produkt jest przeznaczony do przyprawiania zup, sosów i dań mięsnych – nadaje im bogaty, warzywny aromat.

Warzylion jest dostępny w sprzedaży od połowy listopada ub.r. w opakowaniach 100 g. Produkt to piąta marka przypraw Winiary, których produkcją i dystrybucją zajmuje się Nestlé Polska.

W lutym i marcu prowadzona będzie kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie Warzylionu na rynek. Akcja obejmie telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz punkty sprzedaży (materiały POS: shelflinery, woblery, plakaty). Za kreację kampanii odpowiadają agencje FireFly Creation (telewizja) i Publicis (POS), a za zakup mediów – dom mediowy Mediaedge:cia.
 

Dołącz do dyskusji: Warzylion – już w sprzedaży, reklamy w lutym i marcu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl