Monika Oomen i Lars Wagner w nowoutworzonym zespole WarnerMedia Kids EMEA
Firma WarnerMedia ogłosiła dwa transfery do nowoutworzonego zespołu menadżerów w segmencie treści dziecięcych. Monika Oomen objęła stanowisko head of brand, communications and franchise management w Kids EMEA. Lars Wagner został head of kids channels, CEE.

Monika Oomen objęła stanowisko Head of Kids EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) ze skutkiem natychmiastowym. Pod zarządem Vanessy Brookman Oomen jest odpowiedzialna za rozwój i realizację strategii marki oraz komunikacji dla kanałów dziecięcych i familijnych w regionie EMEA (Cartoon Network, Boomerang, Cartoonito i Boing), jak również za franczyzy i usługi na platformach linearnych i cyfrowych. Przed dołączeniem do WarnerMedia Oomen obejmowała szereg wysokich stanowisk w Disney, ostatnio executive director marketing strategy w regionie EMEA.
Zobacz także: Monika Oomen przeszła z Disneya do WarnerMedia
Nowy szef kanałów dziecięcych w Europie Środkowo-Wschodniej
Od 1 lipca pracę na stanowisku head of kids channels CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) rozpocznie Lars Wagner. Wagner będzie odpowiedzialny za kształtowanie strategii i zarządzanie platformami WarnerMedia Kids w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, włącznie z serwisami VOD, kanałami linearnymi, YouTube, stronami internetowymi i mediami społecznościowymi. Poprowadzi również lokalne zespoły programmingu, prezentacji, marketingu, PR-u i cyfrowego biznesu.
Wagner dołącza do WarnerMedia z ponad 13-letnim doświadczeniem w branży. Wcześniej pełnił w Niemczech rolę chief marketing officera w Playmobil oraz zajmował się rozwojem strategii contentowych dla marki Schleich. W trakcie swojej kariery zarządzał wieloma markami premium z branży rozrywki, w tym Disney, ViacomCBS i Discovery, w zakresie wszystkich punktów styku odbiorcy i marki. Dotyczyło to m.in. treści wideo, platform mediów społecznościowych i interaktywnych aplikacji do gier.
„Rozwój oferty HBO Max Kids i Family”
- Monika i Lars wnoszą do WarnerMedia bogactwo eksperckiej wiedzy o rozrywce dla dzieci i rodzin. Udowodnili swoją wyjątkowość w podejściu do innowacji, zarządzania i doskonałą znajomość technologii cyfrowych. Wykazali się doświadczeniem w budowaniu silnych marek, serwisów i produktów. Mamy bardzo duże ambicje zarówno w kontekście aktualnego, imponującego portfolio, jak i rozwoju oferty HBO Max Kids i Family. Jestem przekonana, że Monika i Lars pomogą nam w osiągnięciu wyznaczonych celów - twierdzi Vanessa Brookman, head of kids WarnerMedia EMEA. Platforma streamingowa HBO Max ma zadebiutować w Polsce jesienią i zastąpić HBO Go.
- Czuję się zaszczycona możliwością dołączenia do firmy, która w swojej ofercie ma marki uwielbiane przez dzieci i rodziny na całym świecie. Cieszę się z możliwości dostarczania wysokiej jakości treści i jednocześnie poruszania ważnych, globalnych tematów, takich jak zmiana klimatu, która jest osią inicjatywy Mistrzowie klimatu Cartoon Network. Z niewiarygodnie silnym contentem i niedawno zmienioną marką Hanna-Barbera Studios Europe, nie jestem w stanie wyobrazić sobie bardziej inspirującego miejsca pracy. Z radością wyczekuję swojego udziału w tworzeniu treści na podstawie bogatego dziedzictwa WarnerMedia i wyznaczaniu nowych kierunków rozrywki dla dzieci – dodaje Monika Oomen, head of brand, communications i franchise management WarnerMedia Kids EMEA.
Zobacz także: Branża telewizyjna o fuzji WarnerMedia i Discovery: Streamingowa wojna dotrze do nas już jesienią
- WarnerMedia cechuje się godnym podziwu poświęceniem dla tworzenia najlepszej jakości treści dziecięcych i familijnych. Posiada też bardzo utalentowany zespół – nie mogę się doczekać, by do niego dołączyć. Misja inkluzywności, w której marki dziecięce WarnerMedia przodują, jest dla mnie ekscytująca i niezwykle ważna. Z niecierpliwością wyczekuję swojego uczestniczenia w budowaniu nowoczesnego podejścia do biznesu marek dla dzieci i rodzin w regionie CEE – mówił Lars Wagner, head of kids channels WarnerMedia CEE.
Dołącz do dyskusji: Monika Oomen i Lars Wagner w nowoutworzonym zespole WarnerMedia Kids EMEA