WAO! - nowa metoda badawcza od Ipsos w Polsce
Ipsos Loyalty, część Ipsos specjalizująca się w badaniach satysfakcji i lojalności klienta, wprowadza na polski rynek nową metodę badawczą do wykorzystania przy okazji badań satysfakcji i służącą do mierzenia dynamiki udziału w wydatkach klienta w danej kategorii.
Nowe narzędzie nosi nazwę WAO! (czytane jak angielskie Wow!), co jest skrótem od "Wallet Allocation Optmizer". Jest to rozwiązanie, o które można wzbogacić każdy dotychczasowy program pomiaru satysfakcji lub lojalności.
WAO! ma pozwalać na znalezienie tych cech produktów czy usług, których poprawienie nie tylko wpłynie na poziom przywiązania klientów, ale przede wszystkim zwiększy udział w wydatkach klienta i realnie wpłynie na wyniki biznesowe.
Dołącz do dyskusji: WAO! - nowa metoda badawcza od Ipsos w Polsce
Poziom kosztów ponoszonych na pozyskanie tych produktów sprawia, że deklaruję im lojalność do końca życia, a ich udział w domowym budżecie generuje wartość dodaną - ze sprzedaży nadmiaru nieskonsumowanych dóbr.
Mam wypełniać jakąś ankietę do tego?