W. Kruk wprowadza relacje inwestorskie on-line
Od 10 lipca można oglądać serwis poświęcony relacjom inwestorskim powstałej ponad 160 lat temu, najstarszej polskiej firmy jubilerskiej
"Odpowiednie zarządzanie relacjami spółki z inwestorami jest bez wątpienia podstawą budowania pozytywnego wizerunku firmy. Świadomość zachodzących zmian sprawia, że investor relations na stałe wpisują się w kształtowaną w firmach strategię komunikowania. Ich podstawowym zadaniem jest wzbudzanie zaufania do firmy poprzez rzetelne prezentowanie jej sytuacji i planów strategicznych. Nasze doświadczenie, zdobyte podczas współpracy z klientami z branży finansowej dało nam dużo praktycznej wiedzy. Pozwala nam ona na traktowanie relacje inwestorski jako elementu naszej spójnej strategii budowania wizerunku klienta w sieci. Nasze projekty gwarantują skuteczność, która bez wątpienia umacnia pozycje i podwyższa wartość przedsiębiorstwa klienta na rynku." - powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Agencja OS3 multimedia współpracuje z firmą W. Kruk od 2 lat. Serwis poświęcony relacjom inwestorskim, to po stworzeniu strony www.wkruk.pl trzecia wspólna realizacja. Dobra znajomość potrzeb, wymagań i gustów klienta pomogła agencji w wykreowaniu serwisu informacyjnego zamkniętego w atrakcyjnej szacie graficznej. Strona oferuje internautom między innymi takie działy jak: profil Grupy Kapitałowej W. Kruk, notowania, wyniki finansowe, analizy, prospekt emisyjny. Wykorzystana w serwisie ciekawa grafika utrzymana w eleganckim i nowoczesnym stylu podkreśla charakter firmy.
"Serwis powstał, aby zapewnić dostęp do kompleksowej informacji inwestorom, udziałowcom i wszystkim tym, którzy szukają informacji o samej firmie. Daje on korzyść w postaci aktualnej informacji na temat spółki i Grupy Kapitałowej W. Kruk. Każdy, kto zainteresowany jest inwestowaniem w akcje Kruka oraz nawiązywaniem współpracy biznesowej znajdzie tu wyczerpującą bazę niezbędnych informacji. Jesteśmy przekonani, że serwis www.wkruk.pl/relacje stanie się efektywnym kanałem komunikacyjnym pomiędzy firmą, a potencjalnymi inwestorami." - powiedziała Iwona Szychowska specjalista PR w firmie Kruk.
Inne
Dołącz do dyskusji: W. Kruk wprowadza relacje inwestorskie on-line